O gece ablamlarda enistemle

bn 18 yaşında 1.80 boylu 59 kilolu bir genç kızım ve seksiyim neyse yaz tatiliydi bn ablamlara kalmaya gittim.
bir gün gece 12 falandi galiba uyuyordum ama tam dalmamıştım benim yattığım odanın kapısı açıldı bnde ablamdır diye hiç kalkıp bakmadım. oysa gelen eniştemmiş. biraz zaman geçti yanıma biri yattı bn geldim dedi sesinden o olduğunu anladım ama hiç ses çıkarmadım. bnm o gün üstümde sıfır kol kırmızı geçelik vardı ama boyu çok kısaydı.
eniştemin eli bacaklarımda gidip geliyordu beni güzelce okşuyordu. benimde hoşuma gitmişti ve öpüşüp yalaşmak istemiştim. uyuyormuş gibi yapıpı yüzümü enişteme döndüm. bnm döndüğümü görünce hemen dudaklarıma yapıştı. sonra beni sırt üstü yatırdı geceliğimi çıkardı zaten altımda birşey yoktu çırılçıplak kalmıştım. herşeyim eniştemin emrine amadeydi. eniştem göğüslerimden yalamaya başladı sonra aşşağı indi amımı yaladı dayanamadım uyanmış gibi yaptım ve gözlerimi açtım. noluyo dedim sus yat dedi eniştem sonra uyuyamadım tabi sikini çıkardı kalk dedi bana bnde kalkdım ve eniştem sikini ağzıma sokuverdi, ilk kez ağzıma almıştım tuhaftı bir süre emdikten sonra tamamen kalınlaştı ve büyüdü çok büyüktü, korkmuştum ama bir okadarda zevke gelmiş sulanmıştım. bni yüz üstü yatırdı ve korkma biraz acıycak ama seninde hoşuna gidecek dedi. ben daha önce yapmamıştım kimseyle. sikini götümün deliğine dayadı yavaşça girmeye çalıştı fakat daha önce yapmadığım için göt deliğim daracıktı. ilk dafa biri deliğime girecekti. eniştem biraz tükürükleyip tekrar denedi ve zorda olsa acılar içinde kafasını soktu ben acıdan kıvranıyordum. yavaş yavaş git gel yapmaya başladı. herhalde biraz açılmıştı artık ve bende zevk almaya ve o güzelliğin tadını çıkarmaya başladım. o ne güzel bir duyguydu, ben bu yaşıma kadar nasıl olmuştu da bu hazdan mahrum kalmıştım. bir süre böyle devam ettikten sonra içerden bir sesle ikimizde panikledik. ablam enişteme sesleniyordu. ben hemen geceliği giydim yattım. eniştemde televizyon izliyomuş gibi yaptı ablam odama girdi burda ne işin var dedi o da görmüyonmu tv izliyom dedi gel yeter kız uyanacak dedi kalk yat neyse gittiler bunu 3ay tatilde her gün yaptık daha ateşli irşey olursa anlatırım ateşli erkekleri bekliyorum

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

